Tuesday 20 March 2012

Pendaftaran Bagi Slip Gaji Jabaan Perhutanan Negeri Johor

Pendaftaran Bagi Slip Gaji Jabaan Perhutanan Negeri Johor


Mulai Bulan Mac 2012 slip gaji akan dimulakan dengan sistem espeks secara online.

Pastikan perkara ini dahulu mendaftar :-

1. Anda mempunyai e-mail yang sah dan masih boleh digunakan.
2. Selepas mendaftar pastikan selepas 24 jam , anda semak e-mail anda untuk mendapatkan
    pengesahan dari espeks dan anda klik link tersebut.

Disini saya ada sediakan link tersebut:-

link asal :  Login Bagi Ahli
             :  Pendaftaran Ahli Baru

link shortcut : www.tinyurl.com/gajijohor

Contoh muka hadapan di webiste espeks



Sebarang pertanyaan boleh isikan borang komen dibawah ini. Harap Maklum

7 comments:

  1. Saya tidak boleh LOG MASUK walaupun telah memasukkan No K/P dan KATA LALUAN yang Betul..

    ReplyDelete
  2. Zamri Karman (Zamri_karman@yahoo.com)21 September 2012 at 22:16

    Saya tidak boleh LOG MASUK walaupun telah memasukkan No K/P dan KATA LALUAN yang Betul.. Tolong bantu saya..

    Terima Kasih.

    Zamri Karman (Jabatan Perhutanan KLUANG JOHOR )

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. zamri sila hubungi pejabat daerah anda dan reset semula passeord anda.... TQ

      Delete
  3. knp xdpt bkak portal espeks ?

    ReplyDelete
  4. sila gunakan link ini https://espeks.johor.gov.my/espeks/

    ReplyDelete
  5. Azman.. saya x dpt bukak espeks walaupun guna https://espeks.johor.gov.my/espeks/ tolong bantu saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin masa tersebut server espeks tengah down....

      Delete